LajnuZ

Här kan ni följa mig i min vardag. Mycket nöje

Vilket skitväder!

Publicerad 2014-06-11 17:30:34 i Allmänt,

Idag har de bara varit regn regn regn. 
 
Efter att ha spenderat natten med den bästa jag vet så kommer man hem igen och tar hand om de knasiga vovvarna. Skulle hellre ligga kvar hos dig! <3 
 
Dagen har spenderats hemma framför tven och streamt film, de blev svenska filmer som man typ inte har sett på gud vet hur många år. Tänker på dig hela tiden, så fort jag ser ditt namn så pirrar de i hela kroppen och jag blir bara gladare för varje gång jag pratar med dig. 
 
Imorgon skall jag hjälpa en granne att åter lägga upp nätverket så att vederbörande kan nyttja det till fullo.
Får snart starta eget med tanke på hur mycket man får hjälpa till ;)
 
En tanke har slagit mig , svenska filmer är faktiskt väldigt underskattade det finns mycket bra film men det finns oxå en hel del som inte ens är värda att se. Fråga mig har sett de flesta. 
 
Någon som har en tanke kring svensk film? Dela gärna med er! 
 
Ha de gött! ©

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-06-12 09:19:22

Nääämen va gööööööööölligt :-) ★happyface★

Svar: Klart ;)
Lajnuz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lajnuz

Jag är en person som älskar att träffa människor och prata om allt å alla. Jag är en sån där som vandrar omkring, men ändå är hemma och tråkar är en bilfanatiker som är väldigt mycket ute. Älskar att resa runt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela