LajnuZ

Här kan ni följa mig i min vardag. Mycket nöje

Middag hos Päronen

Publicerad 2009-03-20 16:31:51 i Allmänt,

Sitter hemma hos mamma å pappa i Marietorp.

Idag så vaknade jag halv 8 och var klarvaken, så jag gick upp och klädde på mig och käckade frukost.
Sedan satte jag mig vid TV:en och glodde, men efter ett tag så packade jag ner min smuttstvätt och begav mig ner till busshållsplatsen för att åka mot Gullmarsplan. När jag kom fram till Gullmarsplan så gick jag ner till T-banan för att ta mig till Centralen och sedan byta till pendeltåget mot Södertälje Hamn. När jag var framme vid Södertälje Hamn fick jag vänta på mitt tåg mot Gnesta. Väl framme i Gnesta möte jag upp mamma och pappa vid stationen och vi tog bilen å åkte hem. När vi kom hem så gick jag raka vägen till köket för att äta lunch, nu sitter jag vid datorn och pratar i telefonen med Smurfen. Han ska nämligen komma hit med sitt fruntimmer och äta middag.

Senare ikväll blir de mat och efter de så blir de väl ficka och kolla på TV.

Imorn åker jag hem och senare på kvällen blir de Party Party men vi hörs i morgon.
Ha de gött ©

Om

Min profilbild

Lajnuz

Jag är en person som älskar att träffa människor och prata om allt å alla. Jag är en sån där som vandrar omkring, men ändå är hemma och tråkar är en bilfanatiker som är väldigt mycket ute. Älskar att resa runt!