LajnuZ

Här kan ni följa mig i min vardag. Mycket nöje

Studentfirande i Spöregn

Publicerad 2014-06-12 23:56:39 i Allmänt,

Idag sprang Mimmi ut.
 
Allt började med dunderskönt väder jag hade precis träffat flickorna och promenerade ner till plugget hon gick på. 
De var strålande solsken under utspringet samt när vi delade ut hennes gåvor och tog lite bilder. 
 
Några minuter senare så började de spöregna och alla sökte skydd även vi. När regnet hade lagt själv lite men fortfarande oväder gick vi vidare från platsen in till stan för att se på flaken som skulle åka runt. 
Sagt å gjort vi kom in till stan i de "härliga" regnet och kollade på när de åkte förbi :D När dem hade åktförbi ett par gånger besluta vi alla att vi skulle äta men de blev de inget för mig. 
 
Under maten så satt vi och diskutera alla möjliga saker. Jag blev utnämnd till Bög kompis iaf ^^
 
Maten slut och jag gick hem till systrarna i Strängnäs, där jag spendera större delen av kvällen. En massa kaffe blev de iallafall och mycket mys. Nu har man äntligen kommit hem efter att fått köra hem Mimmi till Stallarholmen
 
Åter igen Grattis Mimmi till studenten. 
 
Ha det gött! ©
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lajnuz

Jag är en person som älskar att träffa människor och prata om allt å alla. Jag är en sån där som vandrar omkring, men ändå är hemma och tråkar är en bilfanatiker som är väldigt mycket ute. Älskar att resa runt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela