LajnuZ

Här kan ni följa mig i min vardag. Mycket nöje

Oj midsommar redan!

Publicerad 2014-06-20 12:59:40 i Allmänt,

Fy vad tiden bara springer iväg. 
 
Nu är det redan midsommar igen som kommer att bli super najs. Firar med vänner å kärleken. 
 
Vad har annars hänt då? Jodå jag har varit på ett par arbetsintervjuer, blivit ett par resor till sthlm fram å tillbaka. 
Förra helgen blev de lite bilträff i Kungens Kurva (sthlm). Det var faktiskt rätt skoj, allt avslutades den kvällen med lite race och en sväng förbi Donken på vägen hem. 
 
Har även varit en träff på hemmaplan. Mariefred Meet den var oxå rätt awesume för några vänner från Sthlm på den. 
 
Nu är det midsommar och de är dags att ordna upp lite saker så att kvällen blir toppen. 
 
Vi hörs! ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lajnuz

Jag är en person som älskar att träffa människor och prata om allt å alla. Jag är en sån där som vandrar omkring, men ändå är hemma och tråkar är en bilfanatiker som är väldigt mycket ute. Älskar att resa runt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela