LajnuZ

Här kan ni följa mig i min vardag. Mycket nöje

En ny start på sidan å livet!

Publicerad 2014-06-10 23:21:47 i Allmänt,

Efter att ha sutit här hemma å bara softat ett tag får jag en snileblixt att bara kolla om min gamla blogg fanns kvar å gissa vad det gör den. =)
 
Efter att ha sprungit runt överallt och ingenstanns idag så har jag känt mig duktig genom att fixa min bilstereo så att de låter bra. Jag har även idag hjälpt en granne att få ordning på sitt bredband =) Tummen upp på mig. 
 
Det har hänt en del sen jag skrev de sista inlägget som skrevs för mer än 2 år sen. 
Jag har lyckats ta mitt förbannade körkort. Skaffat mig en del bilar under tiden träffat massor av otroliga människor som faktist är helt underbara "mer än andra" ingen nämnd ingen glömd. 
 
Det finns så mycket jag skulle kunna skriva men de blir för mycket på en gång. Men en sak är säker jag ska börja skriva igen. Det kommer bli galnare, roligare å snyggare än vad de har gjorts tidigare. 
 
Ni kommer för följa med mig på min galna vardag, folk jag träffar kommer ni få läsa om. Ni kommer få se bilder från bilträffar och andra evenamang jag kommer delta i. 
 
Ha de gött 
Så hörs vi av snart igen ©
 
 

Om

Min profilbild

Lajnuz

Jag är en person som älskar att träffa människor och prata om allt å alla. Jag är en sån där som vandrar omkring, men ändå är hemma och tråkar är en bilfanatiker som är väldigt mycket ute. Älskar att resa runt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela