LajnuZ

Här kan ni följa mig i min vardag. Mycket nöje

Fy skäms på mig!

Publicerad 2012-03-15 16:58:41 i Allmänt,

Halloj!
Ja nu var de verkligen ett tag sen man skriv. Men sanningen att säga så har jag faktiskt glömt bort att jag hade denna lilla sida så kan de gå ;)
Men de är inte mycket att skriva om ändå så vad spelar de för roll. Jobb har varit till och från hela tiden men på senare så har de varit katastrof. Nu den 26 mars 2012 så ska jag göra risk 2an i Eskilstuna och därefter boka in tid för både skrivning och körprov så de ser man fram emot ;)
Våren nalkas mer och mer och det är underbart!! Torr väg, varmt väder och så allt roligt inom motorentusiasmen
vaknar till liv.
Ses i morrn!
Vi Hörs! ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lajnuz

Jag är en person som älskar att träffa människor och prata om allt å alla. Jag är en sån där som vandrar omkring, men ändå är hemma och tråkar är en bilfanatiker som är väldigt mycket ute. Älskar att resa runt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela