LajnuZ

Här kan ni följa mig i min vardag. Mycket nöje

Oj, de var ett tag sen.

Publicerad 2009-11-16 13:14:33 i Allmänt,

Som sagt, de var ett tag sen jag skrev här sist.
Det som hänt är? Ska jag vara ärlig inte mycket alls. Jo bor hemma på heltid, jag jobbar och sen är inte tillsammans med någon.
Juste producerar lite egen musik med Gruppen Position 135 ^^

Vad händer idag?
Ingenting, jo jag ska träna ikväll.
Vad har jag gjort hittills?
Nu på morgonen så sparkade jag upp min bror som skulle med sin buss till skolan. Jag har varit ute med hunden 2 gånger och jag har hjälpt min mamma att städa lite. Det är så det har sätt ut idag.
Ses i morgon ;)
Ha det gött©

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lajnuz

Jag är en person som älskar att träffa människor och prata om allt å alla. Jag är en sån där som vandrar omkring, men ändå är hemma och tråkar är en bilfanatiker som är väldigt mycket ute. Älskar att resa runt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela