LajnuZ

Här kan ni följa mig i min vardag. Mycket nöje

Lååååååångtråkigt

Publicerad 2009-11-17 23:30:24 i Allmänt,

Jaha, då var en till dag till ända.
På fredag åker jag och min lillasyster till alla glada människor i Tyresö för att spendera helgen med våra kompisar det ska bli skojigt.
Idag? Ja idag vaknade jag av att grannens hundar kom in rushande i huset. Vaknade av att morsan slängde in vår i mitt rum för att han var på en av tikarna som löper hela tiden. Så jag fick ligga inne på rummet med honom en hel timme :S suck vad de var jobbigt att lyssna på hans gnällande så jag drämde till honom med en kudde. Haha
Senare på dan så hände de absolut inget alls. Var ute med hunden på LÅNGPROMENAD när vädret var som jobbigast :D
Senare på dan så fanns det inget att göra. På kvällen så åkte jag med min syster och pappa till syrran's handbollsträning för att hålla pappa sällskap. Vi handlade mat och åkte hem. Gick ut med hunden igen för att sen äta och koppla av med lite TV, sen var de dags för nattkiss på hunden för att sedan gå upp på rummet.
Nu sitter jag här och skriver för att nu gå och lägga mig!
God Natt På Er
Ha det gött©

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lajnuz

Jag är en person som älskar att träffa människor och prata om allt å alla. Jag är en sån där som vandrar omkring, men ändå är hemma och tråkar är en bilfanatiker som är väldigt mycket ute. Älskar att resa runt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela