LajnuZ

Här kan ni följa mig i min vardag. Mycket nöje

Norrtelje ^^

Publicerad 2009-07-13 22:58:15 i Allmänt,

American Car Show Norrtälje var jättekul, de fanns en jädrans massa saker att se på och sen var det massor av musik och bilar. 

Fredag: Jag var med Robin hela dagen och jag hjälpte honom att dela ut tidningarna på natten med lilla Emil efter tidningsutdelningen så åkte vi tillbaka till terminalen för att lämnade nycklar för att sedan åka till Upplands Väsby för att sova hos Mikkis Robins flickvän. Vi kom till Väsby strax efter 3 på natten och vi la oss direkt när vi kom fram för att gå upp i bra tid på lördagen. 

Lördag: På morgonen så vart jag väckt av Robin, och jag väckte Emil. På övervåningen i Mikkis hus så var de frukost med hela familjen efter frukosten så var de dags att bädda och borsta tänderna och klä på sig vettiga kläder. Jag och Christian Mikkis systers kille satte oss för att spela lite Guitar Hero World Tour medans vi väntade på de andra. När alla var klara var det dags för avfärd till Norrtälje men först ett stop vid bensin macken för att tanka. Nu var de dags för att åka till det glada Norrtälje. När vi nästan var framme i Norrtälje körde vi förbi en stoppad Ford Galaxie, de visade sig vara Jocke (bonden) och hans lille bror Junior^^. När vi passerat dem så var de inte långt kvar, när vi väl kom fram var det en jättekö men vi åkte ner på en annan avfart. Vi parkerade bilen vid en idrottsplats och gick ner till marknaden. Det kostade 100 :- att komma in på marknaden. 

Väl inne på marknaden så gick vi rätt in i smeten och stannade vid den stora scenen. Sedan gick alla lite här och där. Jag gick omkring med Emil under hela marknaden. Vi gick och kollade på Burnout Contest och de vill jag säga att de var riktigt kul för de var en kille där som kommentera hela tiden under burnen och han var stört skön. Jag filmade lite också :P Sedan efter tävlingen gick jag och Emil tillbaka till den stora scenen medans de andra gick för att äta mat. Vi satte oss för att lyssna på nästa band som hette Krants&Krantz från Norrland. De var jättebra och jag gillade speciellt sångerskan. 

Under spelningen så träffade vi Jocke och Junior de satt med mig och emil ett tag och sedan drog dem iväg. Strax efter de så kom Robin och Mikkis tillbaka och vi gick en runda till, efter en timme eller några timmar så skulle de åka med Mikkis familj till hennes landställe. 

Jag och Emil var kvar för att vänta på Sebbe. När Sebbe kom så hoppade vi in i Malibusken och åkte iväg. Vi åkte till Preem vid Coop Forum för att möta upp Jocke och Junior. Junior hoppade in i våran bil medans Jocke drog iväg i sin. Det var då som vi åkte ner till Cruisingen för att vara med och åka. Vi åkte några varv och tuttade med Dixie Hornet som Sebbe har i sin bil, vi gjorde även ett par burnouts också^^ vi träffade ett par Åläningar och fick några bira. Vi raggade på ett par brudar och snackade en massa skit. Vi åkte hem efter ett par timmar på cruising. Men på vägen hem fick vi problem och stannade till vid Brottby för att kolla vad de var som var fel. Det visade sig att lyfftaren på vänster sida hade gått. Så vi fick stanna för att försöka hitta en lösning men de fanns inget vi kunde göra så vi fick helt enkelt åka och hoppas på det bästa. Robin följde oss bakom med sin Caprice för att se om vi behövde mer hjälp. När vi kom fram till Solna C så åkte Robin en annan väg. Vi tog vägen genom Sveavägen i innerstan. Vi tog oss hela vägen hem till Tyresö där vi släppte av Junior vid industrivägen/radiovägen. Sedan släppte Sebbe mig och Emil vid tanka macken där vi sa hej då och gick hem för att sova. Klockan var 00:26 när jag var i säng.

Söndag: Denna dag gör jag inte ett skit förutom att bada med Emil, Johnny, Grös och Johnnys flickvänn Josefine.

Måndag: Sovit länge och gick hem till Robin, här har jag varit hela dagen och ska snart ut å Jobba.

Ha det gött ©

VÄSTERÅS 09

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-07-24 13:10:04

Vill gillar du bäst?

Angelina Jolie eller Megan Fox?



Svara gärna i inlägget jag har om dom.

Länk; http://emmaeriica.blogg.se/2009/july/angelina-jolie-eller-megan-fox.html



Emma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lajnuz

Jag är en person som älskar att träffa människor och prata om allt å alla. Jag är en sån där som vandrar omkring, men ändå är hemma och tråkar är en bilfanatiker som är väldigt mycket ute. Älskar att resa runt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela